דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לתכנון מסלול משפחתי מוצלח באירופה 

מאת    [ 04/10/2010 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2149 פעמים ]

אם החלטתם לטוס  עם הילדים לאירופה לטיול בר מצווה או לניקוי ראש בחגים   רצוי לתכנן אותו בהתאם. הטיול צריך להיות תפור למשך הטיול לתקציב, לגילאי הילדים, לתחומי העניין של ההורים  בכלל ושל הילדים בפרט. ובמיוחד, לינה מרווחת וחסכונית , בה תוכלו לאגור כוחות בין היעדים.

איך ניתן לתכננן טיול מוצלח?
ראשית צריך להחליט לאן נוסעים. ההחלטה הזו תלויה בשיקולים רבים כמו גודל המדינה, האטרקציות שיש בה, המלצות של חברים שביקרו במדינה ועוד. לאחר שהחלטתם על ביקור במדינה אחת או יותר, אפשר להתחיל ללמוד על היעד מספרי טיולים, חוברות של תיירות והאינטרנט. במהלך הקריאה, מומלץ לסמן את המקומות העיקריים אותם אתם רוצים לראות.

לינה ותחבורה באירופה
מקומות הלינה הטובים ביותר הם הצימרים. אם נוסעים לטיול של שבוע לא כדאי לעבור מצימר לצימר וכדאי לשכור צימר לשבוע עם טיול כוכב. אם מדובר על טיול של כשבועיים, אפשר להזמין כמה צימרים באזורים השונים . במדינות קטנות אין צורך להחליף הרבה צימרים ובמדינות גדולות כדאי להתמקד באזורים ספציפיים ולנסוע למקומות אחרים בטיול אחר.

מדוע מומלצים הצימרים?
בצימר למשפחה יש מרחב מחייה, מטבח הכולל בצימר יש טלוויזיה בלווין, מיזוג וכל הדרוש לשהייה נוחה. צימרים מאפשרים לבני המשפחה לגור באזורים מדהימים  בטבע כמו ליד אגמים, בלב יער     המשפחה חווה את חיי המקום בשילוב של ביקורים בערים ובאטרקציות התיירותיות. בצימר ניתן לנוח, לבלות כולם ביחד בתחושה ביתית עם אוכל חם, ולבני המשפחה יש פרטיות  בטיול.



לינה כעסקת חבילה
שכירת צימר מתבצעת כחלק מעסקת חבילה עם רכב צמוד וטיסות. חבילות אלו משתלמות ביותר ומוזילות את מחיר הטיול. כמו כן,  לא משקיעים זמן במציאת רכב או טיסות והטיול כבר מאורגן מראש.

בחירת אטרקציות לטיול.
כדאי לכלול בטיול ביקור בעיר גדולה אחת לפחות ולראות מוזיאונים המתאימים לילדים כמו מוזיאון  מדע, לברר מראש על   פסטיבלים המתקיימים במקום, לבקר בגן חיות, ולבלות במסעדה טובה ואיכותית עם מאכלי המקום. מומלץ לפתוח את הביקור בסיור באוטובוס תיירים בעיר באמצעותו ניתן להתרשם מהמקומות אליהם תרצו ללכת. בנוסף לסיור בעיר אפשר לשלב ביקור בפארק שעשועים אחד או שניים.  יותר מזה יעייף את ההורים והילדים כאחד.
רצוי לשלב בטיול את הטבע הנפלא של מדינות אירופה עם רכיבה על סוסים, ביקור בכפרים ציוריים, הליכה בנופים ועוד. זו ההזמנות לערוך פעילות ספורטיבית החשובה לילדים שכל היום יושבים מול המחשב והטלוויזיה. הפעילות המשפחתית בטבע מאחדת  את המשפחה ותורמת למצב הרוח.  מומלץ להכין בבוקר סלסה  ולערוך פיקניק מהנה בחיק הטבע.

http://relaxing-holiday.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב